Treću godinu za redom RŠ Vučići je organizirao ljetni rukometni kamp na kraju školske godine.

Drugu godinu za redom je održan u Biogradu na Moru, a ove godine je bilo najviše polaznika......ali i daleko najmlađa grupa na kampu do sada...

Četvrtak...

Kao i svake godine - prvi dan je dan za upoznavanje. Vožnja autobusom od Zagreba do Biograda sa tri stajanja (ovoga puta smo oborili rekord jer čim je bus zatvorio vrata u Zagrebu i odvezao 500 metara imali upit za stajanje za WC...).

Neki su put proveli spavajući, neki igrajući se...ali svi su smazali sve slatkiše i upoznali jedni druge.

Nakon obilnog ručka i popodnevnog odmora uslijedilo je kupanje, pa prvi trening na kojem je bilo i smijeha i zabave... pa večera, tuširanje i spavanjac...

Petak...

Nakon što je većina polaznika utonula u san već oko 22 sata - svi su ujutro u 7:00 bili budni i orni za trening... osim par izuzetaka. Zanimljivo da, iako je ovo daleko najmlađa grupa - svi paze jedni na druge i super odrađuju i treninge i ostale obveze (uključujući i higijenu i tuširanja pogotovo najmlađih)

Subota...

Treći dan kampa su svi već zaboravili da im fali ustaljeni raspored koji imaju kod kuće, već su se prilagodili ovom u Biogradu. Prvi puta smo trenirali na travi, malo je ujutro i kišilo pa smo propustili jutarnje kupanje... ali nismo niti jedan trening (a niti večernju šetnju gradom i shopping)...

Veseli nas i sve bolji apetit svih polaznika kampa koji sve češće traže repete... a i to što su danas svi "malci" naučili sami rezati meso...

Nedjelja...

Četvrti dan kampa je obično krizni dan kod djece, ali ove godine je sve drugačije.

Danas su klinci s trenerom Deanom isprobali aquapark i sat vremena skakali po trampolinu i svim ostalim atrakcijama na plaži.

Treninge su odradili savršeno, pa su svi dobili dozvolu da dulje ostanu budni kako bi se mogli družiti i gledati finale X-faktora. Zahvaljujući Matei i slatkišima koji su nam ostali od njenog rođendana - imali smo i grickalica uz zabavni program.

Ponedjeljak...

Peti dan kampa je trebao biti obilježen prijateljskom utakmicom koje nažalost nije bilo jer domaćini iz Biograda nisu mogli sakupiti djecu da bi nam parirali. Zato smo i ponedjeljak proveli trenirajući i kupajući se.

Nažalost pokazalo se da je ovoj grupi peti dan bio krizni. Jedan polaznik je već otišao iz kampa s roditeljima svojom voljom, a drugi će nas sutra napustiti zbog neprimjerenog ponašanja kojim je prekršio pravila kampa.

Utorak...

Jedan miran dan u kojem nije bilo jutarnjeg razgibavanja, u kojem nije bilo ni nekih velikih događanja... osim posjeta, prisilnih odlazaka, malih preraspodjela po sobama, treninga i druženja.

Večer su proveli u obilasku grada i kupovanju suvenira i poklona, a s obzirom na najavljenu kišu - i sutra svi duže spavaju.

Srijeda...

Predzadnji dan kampa probudila nas je kiša, ali se do prvog treninga sve razvedrilo. Ipak, propustili smo jutarnje kupanje...ali zato smo sve nadoknadili popodne.

Malci su čak i trening odradili na plaži, dok su veliki i dalje gazili travu u "kavezu"...

Večer je uobičajeno predviđena za luna park... i samo možemo reći da nam je bilo SUUPER !

Četvrtak...

Zadnji dan je dan za pakiranje i spremanje za povratak kućama. Nakon jutarnjeg doručka svi su krenuli u pakiranje kofera. Zatim nam slijedi zadnji trening na kampu, pa kupanje... a s obzirom na lijep i sunčan dan - u 16 sati dolazi autobus koji nas vraća u Zagreb.

Prošao je i treći kamp... puni utisaka ukrcali smo se u autobus i krenuli prema Zagrebu u 17:00.