SPORTSKE IGRE MLADIH

Split, kolovoz 2012.

S ponosom moramo reći da smo drugu godinu zaredom predstavnici Grada Zagreba u najmlađoj dobnoj skupini i u muškoj, i u ženskoj konkurenciji... 2001. i mlađi... a ove godine i kod dječaka 1997. i mlađi.

Ovo su naši putnici za Split:

DJEČACI - od 05.08. do 09.08.2012.

Goran Kunce, Marko Kralj, Leon Vučić, Martin Bojić, Mario Gavrić, Bruno Vučković, Matija Vučković, Kristijan Šepetavc, Denis Tunjić, Dominik Marković, Antonio Vedrina i Antonio Belko.

DJEVOJČICE - od 12.08. do 16.08.2012.

Anita Petrina, Ema Vučić, Ema Marković, Lucija Kordić, Tihana Lončar, Ela Grgurić, Maja Pavlović, Lana Kramar, Sara Kramar, Magdalena Cvetić, Paola Tija Tutić, Tamara Kos i Nika Zuber.

DJEČACI - od 15.08. do 19.08.2012.

Mislav Ivanuš, Patrik Stjepan Trefil, Ivan Liber, Mateo Hanak, Duje Džaja, Mislav Benček, Juraj Strčić, Fran Dugan, Ivo Žilić, Fran Lončarić, Ivor Pleše i Pavo Darian Trgovčević.

fotografija : dio ekipe koja je izborila plasman u Split...

1. smjena Vučića  -  DJEČACI 1997. i mlađi

05.08.2012.

- ispod sata na Glavnom kolodvoru se u 22.15 skupilo 11 igrača koji putuju iz Zagreba, te trenerica Morana koja putuje s njima, a ispratio ih je trener Saša

- vlak je krenuo prema Splitu u 23.20

06.08.2012.

- vlak je stigao u Split u 8.30 gdje ih je dočekao trener Predrag

- autobusi su ekipu poveli u 9.00 prema vojnom kompleksu Divulje gdje je ova smjena smještena u jednoj veliku spavaonicu koja je rezervirana samo za našu ekipu, tako da smo svi zajedno na okupu

- trenutno je u Divuljama u posjeti i predsjednik RH - Ivo Josipović

- ručak smo imali u kompleksu Lora, a nakon toga smo se uputili na kupanje na jednu od splitskih plaža

07.08.2012.

- ustali smo rano u 6.30 nervozni pred utakmicu, a u 7.15 nas je autobus odvezao na doručak, pa u dvoranu Mejaši

- u 10.00 nam se u Splitu pridružio i trener Dean koji je došao pogledati turnir

- Primorsko-goransku županiju predstavlja ekipa Zameta koja je viceprvak Hrvatske u ovoj generaciji, pa su iskoristili iskustvo i zbunjenost i poveli na startu 8:0...

- konačni rezultat 15:5 za Zamet je previsok u odnosu na ono što je prikazano, ali je svejedno značilo ispadanje iz natjecanja

- golove su postigli - Leon Vučić 2, te Goran Kunce, Bruno Vučković i Antonio Belko po 1

- popodne je nakon ručka uslijedilo kupanje na Bačvicama... a navečer party na otvorenom

- večernji party i nije bio onako kvalitetan kako su organizatori zamislili, ali nadoknadili smo ga noćnim kupanjem na Bačvicama...

08.08.2012.

- spavanjac je bio duži jer nas opet čekao noćni vlak za Zagreb

- spakirali smo stvari koje ostaju u Lori dok smo opet na kupanju na Bačvicama, a prije odlaska na vlak

09.08.2012.

- vlak s umornim putnicima je stigao u Zagreb u 7.05

zagrijavanje na otvorenom
pozdrav protivniku
Antonio, Mario i Goran su prvi puta bili na terenu...
Zamet je ipak bio prejak protivnik
ali trudili smo se i dali sve od sebe u dvorani na paklenoj vrućini
...i na kraju se odmorili u hladu na +40
...kupanje je ipak bilo zabava broj 1...
...i na kraju nazad na vlak za Zagreb

2. smjena Vučića  -  DJEVOJČICE 2001. i mlađe

12.-16.08.2012.

Ovo je priča o jednom nezaboravnom druženju djevojčica u Splitu, o noćnom putovanju vlakom u kojem se ne spava iako su oči umorne, o spavanju u vojničkoj spavaonici s 25 vršnjakinja, o hrani koja baš i nije onakva kakvu ju roditelji pripremaju, o izvrsnoj dostavi pizza u vojarnu, o pričama koje su trajale dugo u noć, o spavanju u vojničkim krevetima na kat, o kupanju, zajedničkom skakanju u morski bazen, o umjetnim valovima na koje smo skakali, o zatrpavanju i gradnji kula u pijesku...i o rukometu u kojem smo bili toliko blizu ponavljanja uspjeha iz prošle godine a uz malo sreće (koja nam je ovoga puta okrenula leđa) i više od toga... ovo je priča o novim prijateljstvima, o onome što rukomet u biti predstavlja pored treninga i utakmica, o nečemu po čemu ćemo pamtiti ljeto 2012.

Od polaska su cure bile uzbuđene, vriska i prepričavanje događaja od ranije su malo odagnale tugu što su same otišle na more. Iako je davno prošla ponoć, 1, 2, 3 sata - niti jedna nije ni pomišljala na san. Tek oko 5 ujutro su počeli padati kapci i vlak se umirio... iako je dolazak u Split bio već u 9 (i prvi puta vlak stigne na vrijeme kada cure spavaju)...

Smjestili su nas u vojarnu Divulje (pokazalo se poslije da je to bio bolji smještaj od onih koji su ostali u Lori) koja je kraj Trogira. Malo smo više putovali u busu, pa je zato bilo i smješnih situacija kada su cure umorne znale zaspati čak i na podu autobusa ili držeći se čvrsto za šipku ili udarajući glavom o prozore...

...zabava u vlaku...
...priroda u vojarni Divulje...
...čekanje prijevoza...
...umor nas je savladavao na sjedalima...
...nekima ništa nije smetalo u spavanju...
...a naručene pizze i hambiće smo smazali odmah na porti...

Hrana je bila "vojničko-dalmatinska"... a naše curice očito nisu navikle na rižota ili plodove mora, odnosno mesne nareske i ostale konzerve, pa je trener Dean često morao intervenirati odlazeći u obližnji dućan Keruma ili nazivajući dostavljače hrane...a glad je znala biti tolika da su cure odmah na porti posjedale po podu, otvarale kutije i jele uz društvo vojnika koji su bili izuzetno dobri domaćini i ugodno društvo...

Sobu smo djelili s djevojčicama iz Zaboka... i zaista smo se dobro družili iako smo u početku malo imali problema u jezičnoj komunikaciji. Kreveti na kat su bili posebna atrakcija, ali i tu smo se snašli spajanjem kreveta ili spuštanjem madraca na pod...

Natjecanje...iako smo došli se samo zabavljati, nakon što smo prošli Kaštela otvorila nam se prilika ulaska u finale. U polufinalu smo igrali s "cimericama" iz Zaboka. U izjednačenoj utakmici nismo imali sreće (3 promašena sedmerca, 4 stative), a ni naklonosti sudaca (trener Dean je i isključen zbog ljutnje na njih) tako da smo na kraju poraženi 9:4 i odmah trebali igrati za 3.mjesto protiv Darde koja je ipak iskoristila umor i lagano pobijedila, a nama je ostalo nezahvalno 4. mjesto na turniru.

...odlazak na utakmicu...
...zagrijavanje na otvorenom...
...pozdrav protivnicama...
...odmor između utakmica...

Zadnji dan smo zato odlučili nagraditi se cjelodnevnim kupanjem na popularnim Bačvicama... i stvarno smo uživali u toj odluci.

Umorni smo jedva dočekali vlak u kojem su neki zaspali već na stanici u Splitu (ali neki su dočekali i mimoilaženje s vlakom s dečkima oko 3 ujutro)... Sve u svemu - prekrasno druženje koje će nam ostati u sjećanju.

...skokovi u bazen na Poljudu...
...kartanje u trenucima odmora...
ekipa na Bačvicama...
...i igre u pijesku - ipak su to još djeca  :)))
...umorne ratnice pred polazak...
...i preplanule iščekuju vlak za Zagreb

3. smjena Vučića  -  DJEČACI 2001. i mlađi

15.-19.08.2012.

I posljednja smjena Vučića je u četvrtak ujutro stigla u Split. Osmorica s trenerima Sašom i Moranom su došli vlakom, Pavo je "uskočio" u Drnišu, a Duje, Fran i Mislav su nam se pridružili u Splitu.

Smjestili smo se također u Divuljama, a sobu dijelimo sa starim prijateljima od prošle godine iz Slavonskog Broda.

Poslije smještaja i ručka u Lori dečki su s Moranom otišli na kupanje na Bačvice, a Saša je ostao na izvlačenju parova. Umjesto vojničke večere počastili smo se pizzom u gradu jer u petak u 8.30 nas čeka dvoboj osmine finala s ekipom Petrinje, a ako to prođemo - idemo na ekipu Krapine...

Nažalost dečki nisu navikli na tako ranojutarnju utakmicu, pa su petrinjci u prvom poluvremenu brzim kontrama napravili nedostižnu razliku. Mala je utjeha što smo drugo poluvrijeme riješili u svoju korist...nažalost kao i dječaci 1997. ispadamo u prvom krugu...

Nakon ispadanja odigrali smo u jutarnjem terminu i prijateljsku utakmicu s ekipom Matulja koja je bila slobodna u prvom krugu... i pobijedili ih 1 razlike... izgleda da je ovo bio samo peh jutarnjeg termina, netreniranja od 2 mjeseca i nesreće u izvlačenju. Od sada nas čekaju samo kupanja i zabava - igrački dio je završen :(

I da nam barem malo bude lakše - ekipa Petrinje koja nas je izbacila je došla do finala turnira u kojem se sastaje s Brodom...očito da ove godine dečki nisu imali sreće s ždrijebom... zapravo kad pogledamo - sve ekipe su nam ispale od finalista turnira...

Zadnji dan smo odgledali finale, a nakon ručka otišli s koferima na plažu Bačvice gdje ćemo biti skroz do polaska vlaka večeras.